4.8.16

Hello London!


Hoi iedereen! Ik ben in juli niet alleen naar Boedapest geweest, maar ook naar Londen. Ik was samen met mijn familie uitgenodigd voor een bruiloft. Dus vandaag een verslagje met foto's van mijn weekendje in Londen.

Hello everybody! In July I did not only went to Budapest, but also to London. Me and my family were invited for a wedding. So today I'm sharing what I did in London.



We gingen met de boot vanuit Calais naar Dover en het uitzicht is echt super mooi. We kwamen laat in de middag aan in Londen, dus gingen we wat eten en meteen naar het hotel.

We went by boat from Calais to Dover and the view was amazing. We arrived late in London, so we had dinner and immediately went to the hotel.


De eerste echte dag van onze trip! We gingen de meest toeristische dingen bezoeken in Londen die je kon bezoeken. We keken naar de wisseling van de wacht en bezochten de Big Ben, Buckingham Palace, St Pauls kathedraal, Tower Bridge, London Eye en nog veel meer. Mijn moeder durfde niet in de London Eye, dus jammer genoeg gingen we daar niet in. 

The first actual day of the trip! We did very touristy things and went to the Horse Guard Parade, Big Ben, Buckingham Palace, St Pauls cathedral, Tower Bridge, London Eye and much more. My mother is afraid of heights, so unfortunately we did not go in the London Eye. 


De volgende dag kwam mijn zus en dus deden we nog een snel rondje langs de toeristische dingen, en gingen daarna winkelen. Ik wilde graag bij BAO eten, maar het zat zo vol en de rij was meters lang. Dus we besloten maar naar China Town te gaan en daar gingen we xiao long bao en bamisoep eten bij Dumplings' Legend. Super lekker! 

My sister arrived the next day, so we walked quickly to all those touristy things (we saw the day before) and after that we went on a shopping spree. I really wanted to eat at BAO, but it was packed and the queue was so so long. So we went to China Town to eat something else. We decided to eat xiao long bao and noodle soup at Dumplings' Legend. Delicious!


Dit was mijn outfit op de bruiloft. Verder heb ik niet echt foto's gemaakt op de bruiloft. De volgende dag gingen we weer weg. Het waren vier gezellige dagen en ik volgende keer wil toch nog de London Eye in en bij BAO eten. :)

This is what I was wearing at the wedding. I did not took a lot of photos of the wedding itself. We left the next day and the four days we were in London, were a lot of fun. And the next time I'm going to London, I really want to go in the London Eye and eat at BAO. :)

Esprit Dress (other color) / Buffalo shoes

D A N I Q U E

 Instagram    Pinterest    Soundcloud    Facebook  Spotify        Twitter       

No comments:

Post a Comment